24 Nisan 2015 Cuma

NUXE BRIGHTENING SERUM



Merhabalar bugün sizlere severek kullandığım ürünlerden biri olan nuxe aydınlatıcı serumdan bahsedicem.
Serum beyaz çiğdem ve C vitamini içeriyor ve çok hafif bir kokuya sahip. Kesinlikle koku hassasiyeti olanlar gönül rahatlığı ile satın alabilirler. Gelelim işlevine nuxe brightening serum yani aydınlatıcı serum 28 günde ciltte aydınlatma vaadediyor. Bana kalırsa kesinlikle sözünü tutuyor. 



Yaklaşık 2 buçuk aydır kullanıyorum ve yanaklarımda sivilce izlerim mevcut bu izlerden tamamen kurtarmasa da zaten nuxe da böyle birşey vaadetmiyor, izlerin tonunda açılmalar oldu. Zaten serum lekelerin tonunu ikinci aydan itibaren açma sözü veriyor ve bu sözü yerine getiriyor. Aynı zamanda çok bereketli bir ürün. 2 buçuk aydır kullanıyorum ve daha içinde baya ürün var bakalım ne kadar sürede bitecek :) 


Serumun yapısı çok güzel. Kesinlikle ciltte hafif duran bir ürün . Nemlendirmesi de gayet güzel . 

Serumu ben akşamları yatmadan önce uyguluyorum sabah uyandığımda bile cildimin aydınlandığını farkediyorum. 

Serumun ambalajı çok sağlam , o konuda da tam not alır. Ve içerik olarak da %89 doğal içeriğe sahip. Gönül rahatlığı ile aydınlık bir cilt isteyen herkese tavsiye edebilirim. Eğer güzel bir indirim yakalarsam kesinlikle birdaha alırım çünkü benim için verdiği sözleri tutan bir ürün oldu :) 



Nuxe aydınlatıcı serumu kargoyla birlikte 60 tl gibi bir fiyata www.onlineeczanem.com dan almıştım. Bi gözatmak isterseniz tıktık 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) 
Nuxe markasının kullandığınız ve beğendiğiniz ürünleri varsa bana da önermeyi unutmayın :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder