18 Nisan 2015 Cumartesi

ECOWELL CILT BAKIM ÜRÜNLERI ( ORGANIK ) / yüz yıkama jeli/ tonik/ nemlendirici

Merhabalar herkese

Bugün sizlere cilt bakımımda kullandığım ve çok memnun kaldığım bir markadan bahsedeceğim. Ecowell organik bir marka 1 aydır düzenli olarak kullanıyorum cildime çok iyi geldi. Benim cildim hassas karma, cildimi fazladan yağlandırmadı ve hassas ve alerjik olan cildime hiçbir yan etkisi olmadı, kullandığım bu 1 aylık süreçte yumuşacık bir cildim oldu :)) 


Ilk olarak yüz temizleme jelinden başlıyım

Yapısı jel şeklinde ama biraz daha sıvı. Ciltte çok köpürme yapmıyor. Ama müthiş portakal kokuyo inanılmaz güzel kokusu :)) cildimi güzel temizliyor ama hiç kurutma yapmıyor. Gerçekten başarılı. İçeriği de gayet temiz Gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Tavsiye ederim 


Tonikten bahsedecek olursam


 
Cildim hassas olduğu için bazı tonikler yüzümde yanma yapıyordu ama bunda hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım. Gerçekten cildi çok güzel bir şekilde nemlendiriciye hazırlıyor. Gözeneklerin küçülmesinde etkili değil zaten öyle birşey de vaad etmiyor. Tek kötü yanı kokusu çürümüş birşey gibi kokuyor ama çabuk uçuyor gidiyor . İçeriginde yaban mersini suyu ve papatya özü var ondan kaynaklı da olabilir :)) ama yine gönül rahatlığı ile kullanıyorum çünkü organik ve cildime zarar vermiyor. Piyasada ki diğer tonikleri düşünecek olursak çok başarılı. 




Gelelim mükemmel kokulu nemlendiriciye :) <3


Yapısı çoook güzel incecik ve kokusu müthiş <3  çok güzel bir gül kokusu ve içeriğinde e vitamini de var . Cildimde yapış yapış olmuyor hemen emiliyor. Ağırlık yapmıyor. Çabuk yağlanma yapmıyor. Gündüzde gece de kullanılabiliyor. Tabiki piyasada yapısı böyle olan nemlendiriciler vardır ama organik olması ve buram buram gül kokması beni cezbeden yönlerinden ..



Gelelim fiyatlarınaaa :)) 

Evet biraz tuzlular maalesef :/

Ben lila kutu dan  almıştım. Kutuyu da koyayım :))
 Lila kutu dan  % 30 indirimliyken almıştım yani yazacağım fiyatlar indirimli hali ama indirime hep girdiği için bulabileceğinizi düşünüyorum. Ayrıca watsonslarda da satılıyor. Güzel bir indirim yakaladığımda göz çevresi kremini de almak istiyorum :)

Ecowell yüz temizleme jeli : 21,36 tl
Ecowell yüz toniği : 23,67 tl
Ecowell nemlendirici : 77,06 tl

Okuduğunuz için teşekkür ederimm .. Sizin son günlerdeki cilt bakımınızdan memnun kaldığınız ürünler neler ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder