27 Nisan 2015 Pazartesi

MECİTEFENDİ KAŞ-KİRPİK BAKIM YAĞI


Merhabalar

Bugün kullanmaya yeni başladığım bir üründen sizlere bahsedeceğim. Benim kaşlarımdan yana tek sıkıntım çabuk dökülmesi kaşlarım da boşluklar olması. Kuaförüm'ün aylarcaaa ısrarı sonucu Hint Yağı almaya karar verdim ve baharatçı kör yusuf a gittim, amacım Hint Yağı almaktı fakat görevli bayan aklımı çeldi ve bu kas-kirpik bakım yağını almamı sağladı. :) iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum bunu zaman gösterecek :) 
Ama bu yağı almamın sebepleri vardı tabi ki

İçeriğinde Hint Yağı da dahil olmak üzere çok çeşitli yağlar var. 



Fındık Yağı , Jojoba Yağı, Susam Yağı, Hint Yağı, Tatlı Badem Yağı, Isırgan Tohum Yağı , Kenevir Tohum Yağı, Ceviz Yağı, Buğday Yağı , Natural E Vitamini 

Bir diğer sebep ise kaş için ayrı, kirpik için ayrı şişecikleri olması. Bence çok kullanışlı çok pratik. 
Kirpik için bir sıkıntım olmasa bile hoşuma gitti. Ama kaş için olana bayıldım. 




Kirpik için olanın gözü yakmadığını vadediyor ,  evet yakmıyor ama ta ki gözünüz sulanana kadar sonrası işkence..

Paraben içermiyor

%100 doğal

Yağı kirpiklerinize sürdükten sonra üzerine rimel sürerseniz rimelin etkisini arttıracağını ve bakım yapacağını vadediyor.
Bu durumu beğenmedim yağın üzerine rimeli sürünce rimelin duruşunu sevmedim. Kaç kat rimel sürersem süreyim kirpiğim aşağı doğru kayıyor gibi oldu. :)

1 haftadır kullanıyorum daha pek bir şey anlamadım açıkçası.

Fiyatı 15 tl. Ben Mersin'de baharatçı kör yusuf tan aldım.

Bakalım bu ürünü beğenecek miyim favorilerim arasına girecek mi bunu da zaman gösterecek :) 

Okuduğunuz için ve vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Sizin de kullandığınız markalar ve özel karışım yağlar varsa benimle paylaşırsanız sevinirim :) 


5 yorum:

  1. Şişeleri güzelmiş :) öncesi sonrası fotoğrafı koyarsan daha güzel olur, bakalım işe yarıyor mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır aklımın bir köşesine yazıyorum :)) umarım işe yarar kaşa ihtiyacım varrr :))

      Sil
  2. işe yaradı mı kaşlarda

    YanıtlaSil
  3. işe yaradı mı kaşlarda

    YanıtlaSil