17 Nisan 2015 Cuma

MİNNAK BIR WATSONS ALIŞVERİŞİ ( sadece ihtiyaç )




Ne zamandır ihtiyacım olan johnson's baby ürünleri vardı sonunda alabildim. Vücudumu nemlendirmek için kremlerden sıkılmıştım ve vücut yağı denemeyi çok istiyordum o yüzden bir tane edinmek istedim. Aloe veralı olanını tercih ettim daha birsürü çeşiti vardı. Kokusuna bayıldım çoook güzel vücudu yapış yapış falanda yapmıyo şimdilik beğendim kendilerini :) Bebek şampuanına gelirsek geçen sene gözümden lazer ameliyatı olmuştum. Doktorum gözüm için kullanmamı söylemişti memnunum bu ikinci alışım. Gözlerimi hiç yakmıyo ben rimelin göz makyaj temizleyisiyle kabasını aldıktan sonra kullanıyorum gayet memnunum kızlar :))

Fiyatlarına gelirsek 
Johnson's baby yağ: 13 tl
Johnson's baby şampuan: 3 tl 
Watsonslarda ve daha birsürü marketlerde bulabilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder