19 Nisan 2015 Pazar

FAVORI KITAP SERİLERİM PART1 ( aşk tüm zamanların içinden geçer )

Mutlu musmutlu pazarlar herkese:)) 

Kitap okumak benim yaşam tarzlarımdan birisidir ve kitap okumaya bayılırım. Şimdiye kadar kaç kitap okudum acaba mmmmm.. sayamam sanırım:)  O yüzden madem kitaplar benim hayatımda önemli bir yere sahip o zaman neden kitap paylaşımları yapmıyım ki dedim :) Kitap serileriyle başlamaya karar verdim:)

Ilk başta bahsetmek istediğim cupcake kıvamında bir kitap serisi <3 Kesinlikle sürükleyici. Seri 3 kitaptan oluşuyor ama okumaya başlayınca sanki bir kitapmış gibi hızlıca bitiyor. Size garantisini veriyorum elinizden düşürmeden okuyacaksınız tabi fantastik bilim kurgu kitaplarını seviyorsanızz :) Ayrıca kitapların kapakları da "al beni al beni " diyor açıkcası :) Sert kapaktan oluşuyor acayip kaliteli bir duruşu var. Yıllarca saklanabilir başına birşey gelmez bence :) ve kesinlikle iyi ki almışım dedirtecek bir kitap serisi, herrr yönüyle ;)   

Kitapları tek tek fotoğraflayacak olursam şöyle; 





Serinin ilk kitabı Yakut Kırmızı. 




Serinin ikinci kitabı Safir Mavi.




Vee serinin son kitabı Zümrüt Yeşil. 


Ayrıca, ben kitap okumayı sevmem bana film ile gel diyenlere ise kitapların filmi de var şimdilik türkçe altyazı olan ilk kitap yani Yakut Kırmızı. 
 
İzlemek için tıktık 

İzlemek isterseniz serinin ikinci kitabı olan Safir Mavi'nin de filmi çıktı fakat henüz türkçe altyazı mevcut değil.
 
 Yine de izlerseniz tıktık
 
 
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Peki sizin favori kitap serileriniz neler? Bana da önerirseniz mutlaka okurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder