22 Nisan 2015 Çarşamba

MAYBELLINE BABY LIPS / elimde bulunanlar

Herkese merhabalar :) 
Bugün maybelline baby lips'lerden bahsedicem. Ambalajları tatlı mı tatlı, şeker mi şeker olan bu lip balmların görüntülerine bayılıyorum. 


Benim elimde Pink Punch, Peach Kıss, Cherry Me mevcut ama şuanda birsürü çeşiti var. 
Baby lipsleri alırken dudağıma renk versin diye renkli olanlardan almayı tercih ettim. Ama tabiki benim dudağıma verdiği renkleri hepsinde sevmedim. 
Yıllarca Nivea lip balmlarından kullanan biri olarak tabiki Cherry Me olan baby lips daha çok hoşuma gitti. 
Pink Punch ve Peach Kıss benim dudaklarımı çok soluk gösterdi halbuki ne kadar tatlı renk gözüküyorlar..




Yapıları güzel yumuşacık sadece biraz fazla bir yağlı hissi veriyor. Peach Kıss içerisinde simler, pırıltılar mevcut. 



Baby lipslerin renk performansı çok iyi olmasa da kokuları çok güzel. Verdikleri aroma kokuları insanın iştahını açıyor bunu kabul edelim. 

Spf 20 özelliği sayesinde dudaklarımızı güneşin zararları etkilerinden koruyor.

Watsonslar dan satın alabilirsiniz.
Maybelline baby lipslerin fiyatı 6 tl. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim:) 

Siz baby lips'lerden memnun musunuz? Favori baby lipsleriniz neler paylaşırsanız sevinirim :)) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder