18 Mayıs 2015 Pazartesi

RİMMEL LONDON KATE MOSS RUJ YORUMUM



Herkese merhabalar

Hepimiz için mutlu bir hafta olsun, yüzümüzden gülücükler eksilmesin inşallah :)

Bugün sizlere sevdiğim rujlar arasında kaçıncı sırada olduğunu bilmesem de, gönlümü fetheden  bir ruj serisinden bahsedeceğim.

Rujumuz rimmel londan kate moss ruju
yapısı gayet güzel
kalıcılığı iyi derecede
mat duruşlu
Kokusunu biraz sevmedim koku hassasiyetiniz varsa rahatsız olabilirsiniz bir değişik kokusu var tam çözemedim :)
Bende 105 ve 107 numaralar mevcut







105 numarayı günlük olarak çok kullanıyorum ama 107 numara günlük olarak rengi bana ağır kaçıyor fakat yanlış anlaşılmasın 107 numaranın rengi çook güzel.

Yapı olarak yumuşak sürümü kolay

Kate moss rujları beğeniyorum eğer watsons standında başka güzel renklerini bulabilirsem almayı düşünüyorum :)

Sizlerde denemek isterseniz watsonslarda 15 tl ye bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Kate moss rujlarından önerebileceğiniz bir rengi varsa bana yorum olarak fikirlerinizi bildirmeyi unutmayın lütfen :)





2 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim seni takibe alıyorum seni de bloguma beklerim,

    YanıtlaSil