10 Mayıs 2015 Pazar

LA ROCHE-POSEY TERMAL SPRING WATER / Termal su yorumum



Herkese merhabalar

Termal suyla karşılaşmam şans eseri oldu ve iyi ki olmuş diyebilirim . Bu benim kullandığım ilk termal su ve bitmek üzere az kaldı ve kesinlikle bir tane daha almak istiyorum hem malum yazda geldi. Artık daha da çok işime yarayacağını düşünüyorum.

Bende ki la roche-posey'ın termal suyu.

Serbest radikallere karşı doğal koruma sağlar rahatlatır ve yumuşatır diyor kendileri.
Koruyucu katkı maddesi içermez.
Hassas ciltlerin temel bakımında kullanılır
Dış etkenlerden dolayı tahriş olmuş ciltlerin rahatlatılmasında etkilidir
Cilt yaşlanmasının önlenmesinde etkilidir
Yetişkinler ve çocuklar için uygundur
Ciltte nemlendirme sağlar
Cildin doğal savunmasını güçlendirir..


Peki ben nasıl kullandım;

Rahatlatması için cildim tahriş olduğunda kullandım
Cildim neme ihtiyaç duyduğunda kullandım
Arada tonik gibi kullandım
Yatmadan önce yüzümü yıkamaya üşendiğim zaman uygulayıp pamukla yüzümü sildim :)

Bu ürünü kışın kullandığım için sadece bunları yapabildim birtane daha alıp yazın denemek istiyorum ki tam faydalarını görebileyim.
Ama sanıyorum ki tekrar la roche posey almam çünkü diğer markaları da çok merak ediyorum.

Kısacası termal suyla anlaştım diyebilirim ve bence sizlerde bir kere alıp deneyin öneririm.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim

Sizlerin termal sularla arası nasıl? Ve önerebileceğiniz bir marka var mı ? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder