16 Mayıs 2015 Cumartesi

ESSENCE SILKY TOUCH BLUSH



Herkese merhabalar

Bugün beğenerek kullandığım Essence allıklarından biraz bahsedelim.
Essence ürünlerini çok seviyorum hem fiyatları çok uygun hemde ürün kalitesi fiyatına göre çok iyi ve de çok şirinler. Gratise gittiğimde hemen standı gözüme takılır ve hep bakarım neler var neler yok diye. Bende 2 adet Essence allık mevcut. Silky touch blush serisinden.

Yapısı gayet güzel yumuşacık
Çok çok hafif tozutma yapıyor ama benim için sorun değil
İki allıkta hafif parıltılı ama yanakta çok doğal duruyor

Gül kurusu renkli olan 40 natural beauty
Bu renge bayılıyorum ilk aldığım allık seftali tonlarında olan essence allığıydı o yüzden onu daha çok kullanmış gözükse de bunu aldıktan sonra diğerinin pabucu biraz dama atılmış olabilir :) Hatta bazen bronzer gibi kullandığımda olmuyor değil :)

Şeftali tonlu olan 30 secret it-girl
Çok güzel bir şeftali tonu

Gramaj olarak 5 gr. gayet yeterli bence
24 ay kullanım süresi var

Denemeyeniniz var mı bilmiyorum ama Essence allıklarına bir şans vermelisiniz.
Yüksek fiyatlı allıklardan çok da büyük bir farkı yok bence






Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sizler Essence markası hakkında ne düşünüyorsunuz sevdiğiniz ürünleri var mı bana da önerin beraber deneyelim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder