3 Mayıs 2015 Pazar

LOREAL PARİS NUDE MAGIQUE CC CREAM / ANTİ-REDNESS





Herkese merhabalar ve mutlu pazarlar

Bugün sizlere Loreal'in CC kremi hakkında bir şeyler yazacağım daha doğrusu içimi dökeyim çünkü benim için bir hayal kırıklığıydı ve aldığımdan beri 3 kere şans verip kullansam da sonuç hep hüsran oldu. Kendileri çekmecemde inzivadalar malum. :(

Bendeki Loreal Paris New Nude Magıque CC Cream Anti-Redness olanı.
Yani kızarık görünümünü kapatan yeşil renkli bir krem.Tamam yapısı çok güzel incecik ama Allah aşkına o rengi ne öyle :( Başka renk seçenekleri de yapsalar iyi olurdu malum herkesin ten rengi aynı değil. Tabi ki bu CC kremi çok sevenler de var ama kesinlikle bana uygun bir ürün değil, yüzümü resmen maske etkisiyle turuncu yapıyor. 



 Ama tek olumsuz yanı renginin turuncu olması. Benim cildim karma ama kesinlikle yüzümü yağlandırmadı parlama yapmadı. Yapısı çok hafif akışkan. Ayrıca 20 güneş koruma faktörü içeriyor.

Loreal bu cc kremlerde 5 etkinin olduğunu vadediyor.
1-kusursuz kapatıcılık
2-eşitlenmiş cilt tonu
3-taze ve sağlıklı görünüm
4-24 saat nemlendirme
5-spf 20 ile güneşten koruma

Rengi cildime uymadığı için bu 5 etkinin benim için hiçbir önemi yok tabi ki.




Açık tenli iseniz kesinlikle önermeyeceğim bir ürün kendileri. 
Yanlış hatırlamıyorsam Watsonstan 30 TLye almıştım. Bir daha alır mıyım tabi ki hayır :) 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sizler Lorealin CC kremleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Memnun musunuz? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim:)

Mutlu Pazarlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder