2 Mayıs 2015 Cumartesi

GOLDEN ROSE BRONZING TERRA POWDER



Herkese merhabalar bugünün konuğu bir bronzerrrrrr :) 

Kocaman yanakları olanların, yüzü hafif tontik olanların bayıldığı bir üründür kendileri. Çoğu insanın vazgeçemediği ürün bronzerlar. Benimde yanaklarım olduğu için kendilerine bir şans vermeyi istedim ve Watsonsta çalışan bayanın önerisi ile Golden Rose Bronzing Terra Powderi aldım.


Benim elimde bulunan 102 numaralı rengi. Spf 15 içermesi hoşuma gittiği bir nokta. Kalıcılığı orta derecede, pigmentasyonu çok iyi, yüzümde de kirli bir görüntü bırakmıyor. Sadece birazcık tozutuyor. İçerinde çok çok az pırıltı var hatta mat duruyor çok yakından bakınca pırıltılar gözüküyor. Çok hafif bir kokusu var rahatsız etmiyor, çok hafif güneş kremi kokusu alıyorum ben :)

Renginin duruşu bu şekilde;



Ürünün fiyatı uygundu tam olarak hatırlamıyorum ama 10 lira civarı olması lazım, indirim de alınırsa tadından yenmez. Kısacası ben bu bronzeri begendim günlük kullanım içinde çok uygun. Ambalaj 17 gramlık ve sanırım bitiremem içerisinde baya bir ürün mevcut :) 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sizlerin de memnun olduğunuz bronzerlar var mı ? Benimle paylaşırsanız sevinirim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder