15 Mayıs 2015 Cuma

PANDİSPANYA TARİFİ / 2 ÇEŞİT PASTA

Herkese merhabalarrrr


Bugün tatlı yiyelim tatlı konuşalım istedim :)
Severek kullandığım bir pandispanya tarifini sizinle paylaşmak istedim geçelim tarifeee :)




Malzemeler

4 yumurta 
2 çay bardağı toz şeker
2 çay bardağı un
2 çorba kaşığı sıvı yağ
3 çorba kaşığı kaynar su
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya


Yumurta ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpalım. sıvı yağ, kaynar su, vanilya ekleyelim çırpmaya devam edelim en son un ve kabartma tozunu da ekleyelim karıştıralım yağlanmış tepsiye/kalıba  pandispanyamızı dökelim 170 derecede 40 dk pişirelim
Dilediğimiz gibi süsleyelim.
Bu pandispanyadan yaptığım iki pastanın resmini de ekledim.
Sizlerde değişik pastalar hazırlayabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Denerseniz yorum olarak bana bildirmeyi unutmayın lütfen.

Hayatınızdan tatlıyı çıkarmayın mutlulukla bir ilişkisi var ;))



2 yorum:

  1. Ben de kaynar yerine ılık su kullanıyorum :)) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr :) bende bir gün ılık suyla deniyeyim bakalım bir fark olacak mı :)

      Sil