22 Mayıs 2015 Cuma

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK





Merhabalar

Bugün sizlere "neden daha önce edinmedin bu rujdan giiizz" diye kendime kızdığım bir rujdan bahsetmek istiyorum.

Golden Rose velvet matte serisiyle dün şans eseri karşılaştım aslında bloglar da kendisini görsem de bir türlü alışveriş yaparken aklıma gelmiyordu. Ta kiii düne kadarrr :)

Watsonsta tur atarken 9.90 a düşmüş fiyatı ile cezbetti beni ve görevli bayanda tavsiye edince renk skalasına bir bakayım dedim. Ne göreyimm bunlar velvet matte serisi rujları , hemen incelemeye koyuldum
gönlümü 12 numara fethetti

yapısı çok güzel
sürümü oldukça kolay
rujda pembeli tonlara bayıldığım için hemen attım sepete
gül kurusu gibi bir rengi var
içerisinde e vitamini olduğu yazıyor
2 yıl kullanım süresi var
belli bir süre sonra çizgilere dolma yapabiliyor ama onuda dudak balm'ı uygulayarak yok edebiliriz bence

inanıyorum ki kendilerini severek kullanacağım.



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim

Velvet matte serisinden önerebileceğiniz başka renkler varsa yorum olarak bırakın lütfen :)





2 yorum:

  1. Bende bu seriyi merak ediyorum, golden rose rujları gerçekten güzel.Güle güle kullan.Bu arada note ruj tanıtımı yaptım bloguma beklerim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gerçekten çok güzel en kısa sürede başka rengini de alacağım :) tabi ki hemen bloğuna bakıyorum :)

      Sil