14 Mayıs 2015 Perşembe

DIRTY WORKS EYE CREAM



Herkese merhabalar


Göz çevremizi nemlendirmek çok önemli bir adım ve sorunumuz ne ise ona uygun ürünler kullanmalıyız, yoksa hassas olan göz çevremiz daha da hassaslaşabilir.

Yaşım gereği göz çevresi için bir ürün arayışı içerisinde değildim, çünkü problemli bir göz çevresine sahip değilim ama 20'li yaşlarda iseniz göz çevremizi nemlendirmeye başlamalıyız ve bende artık bir yerden başlamalıyım dedim ve Gratisler de satılan bu şirin ürünü satın aldım.
Kendilerini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.

Göz çevremi güzel nemlendiriyor zaten benimde üründen beklentim bu yöndeydi
Yapış yapış bir his bırakmıyor
Göz çevrenizi yağlandırmıyor

Kısacası ben memnunum hem yaşıma uygun hemde ihtiyaçlarımı karşılayan bir ürün.
6 aylık kullanım süresi var ve kesinlikle bitmeyecek, daha içinde çoook var çünkü ürünün çok azıcığı iki göz çevrenize de yetiyor.
Ürünü uygularken yüzük parmağımızla nazik hareketlerle masaj yaparak uygulamalıyız.

Ürün 15 ml
Gratisler de bulabilirsiniz
Yanlış hatırlamıyorsam 15 tl gibi bir fiyatı vardı.
İndirim zamanlarında daha da uygun bir fiyata alınabilir.






Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Sizlerin beğendiği ve nemlendirmesi güzel olan göz çevresi için ürünler varsa bana yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder