14 Ağustos 2015 Cuma

URBAN CARE SHAKE REPAIR / Yıpranmış Saçlara Özel Bakım Köpüğü









Herkese merhabalar

Son zamanlarda beğenerek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saç bakım yağlarını kullanma oranım çok azaldı, hatta hiç kullanmasam 'ay saç uçlarım çok sertleşti yağ süreyim' demiyorum çünkü aklıma bile gelmiyor.

Saça çok güzel bir yumuşaklık veriyor.
Benim elimde olan ürün yıpranmış saçlar için olanı.
Saçlarımın uç kısımlarında boya olduğu için bana daha çok yararı olacağını düşünerek yıpranmış saçlar için olanı tercih ettim.

Aşağıda gördüğünüz resimdeki kadar avucuma alıyorum , bu benim saçım için yeterli oluyor.
saça hemen etki ediyor

İlk başta aklımda acaba saçta diğer köpükler gibi sertleştirme yapar mı ? sorusu vardı
kullanınca ne kadar saçma bi soru bu giiz dedim kendi kendime :)
Kokusu da hoşuma gitti vanilya çikolata tarzında bir kokusu var benim hoşuma gitti.










Yıpranmış, işlem görmüş saçların keratin yapısına etki eden ve yoğun bakım ile yıpranmış saçları hedefler.
İçeriğindeki süt proteinleri ve bitkisel keratin kompleksi ile yıpranmış ve parlaklığını yitirmiş saçların onarılmasına , parlaklık ve yumuşaklık kazanmasına yardımcı olur.
12 yararlı aminoasit ile saçtaki keratin dokusuna etki ederek uzun süreli nem ve yumuşaklık kazandırır.
Özellikle boya öncesi ve sonrası kullanımı tavsiye edilir.
Günün her saati kullanılabilir.


Kullanımı: Kullanmadan önce iyice çalkalayınız.
 Ters çevirerek avucunuza bir miktar sıkınız.
Nemli ya da kuru saça eşit bir şekilde yayarak uygulayınız.
 Durulamayınız.


Urban bize böyle söylüyor. Dediklerinde de haklı test ettim onayladım :)

Saç uçlarınızda yıpranmışlık varsa, elinizle dokunduğunuzda yumuşaklık hissetmek istiyorsanız bu ürüne bir şans verin.
Saç bakım yağlarından da istediğiniz etkiyi göremiyorsanız , maskelerden de sıkıldıysanız deneyin derim.

Gratisler de ve Watsonslar da ve diğer marketlerde satılıyor.
22.5 tl gibi bir fiyatı var yanlış hatırlamıyorsam.


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Urban ürünlerinden kullandığınız başka ürünlerde varsa benimle paylaşırsanız sevinirim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder