16 Ağustos 2015 Pazar

BABE YUZ ICIN YAGSIZ GUNES KREMI




Merhabalarrr merhabalarrr 

İlk defa telefondan bir yazı yazıyorum ve sanırım olmayacak büyük ihtimal silip tekrar yayinlayacagim bilgisayara geçince :)
Neyse kusurlarimla eksiklerimle sevin beni seviyorum sizi :)


Aslında bu ürünün yazısını yazmayı bayadir düşünüyordum. 
Malum yazın hepimizin en çok kullandığı ürün kendileri. 
Tabi sadece yazın kullanmak yetmez biliyoruz ki yaz kış her daim elimizde bulundurmamiz gereken bastacimiz cildimizin canı ciğeri sevgili güneş kremleriii :) 


Gelelim benim elimde bulunan ve yazın başından beri kullandığım ürüne.
Bende ki Babe markasına ait 50 GKF lü yagsiz güneş kremi.


Memnun muyummm ?
Hmm ya aslında memnunum ama değilim böyle de karmaşık duygularim var.


Ürünün yapısından benim cildimin beğenip begenmemesinden cildime etkilerinden bahsetmeye başlayayım.


50 GKF bulundurmasi gayet iyi cildimde şimdiye kadar güneşten hicbir leke oluşumu olmadi.
Faktör olarak bana gayett yetti.
Bende bulunan yağsız güneş kremi ama cildimi acayip yaglandiriyor.
Aşağıdaki resimde bol sürülmüş olmasına bakmayın yanlışlıkla fazla kaçtı :) 
Normalde onun yarısı tüm yüzüme yetiyor
Amma velakin parliyorum birkaç saat sonra ee hani yağsızdi bu güneş kremi sevgili Babe ?





Yapısı ise ince değil gayet yoğun.
Az bir miktar tüm yüzüme yetiyor
Yine de yağlı ciltler kullanmasin özellikle yazın

Bundan önce hamilton ın 30 faktorluk güneş kremini kullandım ondan daha çok memnun kaldım.
Yüzümde fazladan yaglandirma yapmamıştı.
Hamilton da begenmedigim tek şey kokusuyduu :/


Her neyse Babe markasını araştırmalarım sonucunda denemeye karar verdim ve özellikle YAĞSIZ olsun ki cildim yazın fazladan yaglanmasin dedim tabi hayal kırıklığı yaşadım.


Ama tabiki bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim.
Gayet bereketli bir ürün 3 aydir kullaniyorum içinde birsürü ürün var.


Güneş kremini kullanmaya başladıktan sonra ve bende fazladan yaglanma yapmasindan sonra çok güldüğüm bir nokta oldu sizinle paylasayim :)
Babe ürünün arkadasinda demis ki : parlaklığı giderir daha duru bir cilt oluşturur
Pardooon Babe? dedim kendi kendime 
Surat ifadem thug life lık olabilirdi bence :)) 


Ürünü gitti gidiyor dan 50 tl ye almıştım.


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Bu ürünü kullandiysaniz sizler memnun musunuz değil misiniz benimle paylasirsaniz sevinirim.
Ve bana güneş kremi önerisinde bulunursaniz çok iyi olur sıradaki güneş kremimi araştırmaya baslamaliyim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder