17 Ağustos 2015 Pazartesi

CETTUNA OIL CONTROL TISSUE YAG EMICI MENDILLER




Merhabalar

Küçücük minnacık bir yazı ile karsinizdayim ta ta tataaam :) 

Telefondan yazı yazmaya bayıldım o yüzden hemen bir tane daha yazayım dedim.
Bilgisayardan yazmaktan daha kolaymis ya :)

Neyse uzatmadan konumuza dönelim, sizlere yağ emici mendillerden bahsetmek istiyorum.
Kullanmayanlar olarak o ne ya ne saçma bişey dediğinizi duyar gibiyim.
Bencede sacmaydi taaa ki deneyene kadar
Sıradan incecik kağıtlar iste para vermeye ne gerek var demisligim var ama dayanamayip tabi aldım ürünü :)

Aşağıdaki fotoğrafta mendillerden bir tanesi var ve inceliği de görülmekte.




Kutunun içerisinde bundan tam 50 adet ince mendiller var.
Fazla yağı ve parlaklığı alacağını söylüyor ürünümüz, ve çok güzel bir şekilde gerçekleştiriyor.

Yag emici mendillerin boyutları
100x70 mm 
Kesinlikle mendilleri kullandiginiz zaman makyajı bozmuyor

1 tane kağıt mendil o an yüzünüzde oluşan yağı almaya yetiyor.
Ambalaji ise küçücük her çantaya rahatlıkla sigabilir.

Kullanımı: Mendilin herhangi bir yüzünü kullanarak nazikçe fazla yağı alın. Cildiniz taze bir görünüm alırken fazla yağ anında kaybolacaktir.

Gerçekten de mendilin yağı emmesini şaşkınlıkla izledim böyle bir performans beklemiyordum :)

Fiyat olarak 3-4-5 lira gibi birşey olması lazım hiiic aklımda kalmamış :)

Sonuç olarak bir deneyin derim.
Özellikle yağlı ciltliyseniz pisman olmazsınız, her dakika yüz pudralamaktan iyidir bence. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sizler de kullandınız mi memnun musunuz değil misiniz yorum olarak birakirsaniz sevinirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder