7 Ağustos 2015 Cuma

LOREAL PARİS CASTING SUNKISS RENK AÇICI JEL








Herkese merhabalar

Havalar o kadar sıcak bunaltıcı dersler o kadar yoğun ki yazı bile yazasım gelmediği doğrudur,
dedim azıcık essin de yazı yazayım bloğumu şenlendireyim 
ama yok arkadaş esmiyor esince de sıcak esiyor 
aman boşver giiiz dedim kendi kendime 
geç klimanın başına gömül bilgisayara yazını yaz işte 
kendimi ikna ettim cesaretlendirdim ve işte burdayıııımm :)



Sizlere Loreal Paris in renk açıcı jelinden bahsedeceğim
bu ürünü kendim için almadım ve kendime de uygulamadım
açıkcası saçımda boya olduğu için uygulamak konusunda çekindim mazallah saçımın rengini bozar diye :)
işte o yuzden dedim kardeşim canım kardeşim gel bakalım sende deneyelim
ve böylece kardeşimde ürünü uyguladık

Aşağıdaki fotograftaki ilk resim kardeşimin kendi saç rengi
herhangi bir işlem yok
diğer iki fotoğraf ise farklı ışıklardan ürünün uygulanmış hali

ürünün kokusu çok güzel 
saçta güzel bir koku bırakıyor
uygularken de miss gibi kokuyor
sadece ben mi o kokuyu aldım bilmiyorum ama saç boyası kadar ağır olmasa da hafif bir kimyasal koku da gelmiyor değil
saçı hafif yıprattığını söyleyebilirim
ürünü uygulayıp saç kurutma makinası ile kuruttuktan sonra saç çok sertleşiyor ama sonra geçiyor
kesinlikle saç rengini açıyor
her uygulama da biraz daha açıldıgını hissediyorsunuz
ben üç aşamalı uyguladım


Uygulaması : Saçın istediğiniz herhangi bir kısmına üründen bir miktar alıp saça uyguluyorsunuz. Ürün saçı iyice ıslatana kadar uyguluyorsunuz ve ister kurutma makinasi ister güneş ışıgı yolu ile kurumasını bekliyorsunuz bu kadaaaar basit :)







Tabi ki her saç rengine göre açılma farklı renklerde oluyor
Eğer bir değişiklik arayışı içerisinde iseniz bir deneyin derim.
Sonuçta kontrol sizin elinizde kötü bir renk çıkma ihtimali düşük
İster bir kere ister birden fazla kez uygulayın

Ürünü gratis ten 15 tl ye alabilirsiniz

Okudugunuz için çoook teşekkür ederim

Eğer sizde kullandıysanız yorum bırakmayı unutmayın
ya da kullanmak istiyorsanız her türlü sorunuzu yanıtlarım.

Kendinize çok iyi bakın..

Havalar sıcak dikkat edelim. Aman DİKKAT!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder