5 Haziran 2015 Cuma

FLORMAR DELUXE MULTI EFFECT POWDER





Herkese merhabalar


Bugün kendilerini  Flormar Online Alışveriş yazımda tanıttığım bir üründen bahsedeceğim.
 Diğer yazımda çok çok az bahsetmiştim ve deneyip test edip yorumlayacağımı sizlere söylemiştim
yeterinde kullandığımı düşünerekten yazısını yazmanın zamanı geldiii

Onu da okumak isterseniz  tıktık

Bu ürünün ne olduğu biraz karışık aslında
Pudra mı allık mı bronzer mı ne bu ya falan oluyor insan ilk başta

Ben kendilerini allık ve bronzer olarak kullanıyorum
Bence pudra olarak kullanmaya uygun değil
Yapı olarak yumuşak gayet güzel
Kalıcılığı da çok olmasa da günü kurtarabilir
Allık olarak ve bronzer olarak verdiği rengi ben çok sevdim
Aynalı olması da çok güzel bir artısı
Sevmedğim tek yanı ise aşırı tozutması

7 g'lık bir ürün olması ve fiyatının da uygun olması alınabilirliğini arttırıyor
ama tabi tozutmasına katlanabilirseniz:)




Fiyatı 7 lira %70 oranında yapılan indirimden almıştım.
bu fiyata tozutsa da pek önemsemedim açıkcası :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim

Yorumlarınızı görüşlerinizi yorum kısmına bırakırsanız sevinirim

Gününüz güzel geçsinn..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder