10 Haziran 2015 Çarşamba

CRYSTAL BODY DEODORANT STICK





Herkese merhabalar


Bu aralar hayat zor finaller zor o yüzden de yazmaya vakit bulamıyorum
finaller ve tabi ki de bütler den sonra kendimi bloga adamayı düşünüyorum :)
Bugün sizlere beğendiğim bir üründen bahsedeceğim
evet kendilerini beğeniyorum ama gelelim kullanabiliyor muyum? yok ya çok kullanamıyorum çünkü üşeniyorum arkadaşlar :) çünkü bu yavrucak ıslatılarak kullanılıyor


ürün doğal bir deodorant
doğal mineral tuzlardan oluşuyor
aluminyum içermiyor
paraben içermiyor
kötü koku oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor kesinlikle katılıyorum
parfümsüz
yapışmıyor, leke bırakmıyor
hem kadın hem erkek için kullanıma uygun
kanser tedavi merkezlerinden onaylı bir deodorant


Deodorantı kullanırken üst kısmını hafifçe ıslatıyoruz ister koltuk altına ister ayak tabanına uyguluyoruz
ayak tabanı için kokuyu önlüyor mu ben bilmiyorum çünkü denemedim
koltuk altıma sürdüğüm şeyi ayağıma sürmeyi doğru bulmadım açıkcası.







gratislerde satılıyor
15 tl gibi bir fiyata aldığımı hatırlıyorum
düzenli kullanımda nasıl bir etkisi var bilemeyeceğim çünkü gerçekten zahmetli bir ürün her zaman kullanılamıyor
ama kesinlikle ter kokusunu önlüyor
terlemeyi önlemiyor ama ter kokusu için etkili


Eğer ki ben üşenmem kullanırım diyorsanız bir denemenizi öneririm
üstelik minik boyu da mevcut
Keşke minik boyunu alsaymışım diye düşünmüyor değilim
bendeki bitmez büyük ihtimal :)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim

Düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın

Kendinize çok iyi bakın
Mutlu günler... 

2 yorum:

  1. Bendeki minik boyu bile aylardır bitmedi... Yazın aşırı sıcaklarda kokuyu önlemede yetersiz kalabiliyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız minik boyu bile bitmez bu ürünün :) bende şimdilik öyle bir sorun yaratmadı bakalım ileri zamanlarda göreceğim . yorumunuz için çok teşekkürler :)

      Sil