28 Ekim 2016 Cuma

KATI HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI / ORGANİK






Herkese Merhabalar 

Bugün tatlı mı tatlı bir üründen bahsetmek istiyorum. Ta ta ta taaam işte karşınızda "Hindistan Cevizi Yağı" Allahım ne tatlı bir ürün :) 

Baya uzun bir süredir almak istiyordum aslında gözümü Watsons da satılan Hindistan cevizi yagina dikmiştim . Herkes o kadar çok övüyordu ki dedim bende denemeliyim. Ama 35 tl gibi bir fiyatı olması nedeniyle ertelemeye almıştım.
 Üç dört gün önce bir baharatçıya gireyim dedim. Sordum Hindistan cevizi yağı satıyor musunuz diye. Satıyorlarmış tamamen organik kendi üretimleriymiş.
Fiyatını sordum 30 TL dedi. Böyle küçük yerlere girmenin en iyi tarafı pazarlık şansınız olmasıdır. Tabi ki durur muyum hemen pazarlık yapmaya başladım ve bu tatlişko ürünü 25 TL ye aldım :) 

Ürünü satan beyefendi herkesin çok memnun olduğunu saçıma,cildime istediğim şekilde sürebileceğimi hiçbir zararının olmayacağını söyledi. Hatta müşterilerinin yediğini bile söyledi :) 

Tabi ki ben yemeyeceğim :)



Eve gelir gelmez vücuduma sürdüm nemlendirmesi gayet güzel, kokusu İlk başta hoşuma gitmemişti ama sonradan çok sevdim.
Yapısı katı ama ısı ile yağa dönüşüyor ve hava sıcak ise şişede de sıvılaşıyor. Sıvı sevmiyorsan buzdolabında tutabilirsin dedi bana beyefendi.

Buzdolabında beklettim ama çok katı olmasını sevmedim o yüzden oda ısısında kullanıyorum havaların iyi olmasından dolayı sıvılaşmıyor.

Ürünü saçımda da denedim. Tüm saçıma maske olarak kullandım. Vaktim çok yoktu o yüzden saçımda 1 saat beklettim ve yıkadım.
Yıkarken zorlandım saçımı üç kere şampuanladım anca çıkarabildim. Ama sonrasında oluşan yumuşaklığı sevdim. Ertesi gün bile hala saçım çok yumuşaktı. Parlaklık verdiğini düşünmüyorum belki daha ileri zamanlarda uzun süre kullanınca o etkiyi de alabilirim.

Çok süper bi etki yaşamadım ama kullanılabilir bir ürün nemlendirmesi çok güzel , kokusu güzel ve tamamen organik en azından vücudumuza ve saçımıza herhangi bir kimyasal değmiyor.

Ürün Hindistan cevizinden soğuk pres yöntemiyle elde edilmiş
Hiçbir koruyu ve katkı maddesi içermiyor
Ben Mersin den aldığım için Mersin de üretilmiş
Ürün 250 gram


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Sizler Hindistan Cevizi Yağı kullandınız mı ve kullanmayı düşünüyor musunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder